19 Şubat 2017 Pazar

Chocca , Moda

Bu yazımı tüm tatlı severlere ithaf ediyorum...

Beni tanıyan herkes tatlıya olan tutkumu bilir. Hani bi söz var ya yaşamak için değil , yemek için yaşamak diye, benim ki de o hesap ; tatlı için yaşıyorum. Nerede güzel bir tatlı olduğunu duysam hemen denemek istiyorum. Atlayıp gidiyorum. Bir dönem Cheescake'e olan sevgim sebepli her önüme gelen restoranda,cafede, pastahanede, Türkiye'nin her yerinde Cheescake yiyip, hayalimdeki Cheescake'i bir türlü bulamayınca kendi Cheescake'imde uzmanlaştığımı ve kendim pişirdiğimi , sadece en çok kendiminki sevdiğimi de herkes bilir . ( not: Cheescake konusunda mütavazi olamayacağım kusura bakmayın . En iyi Cheescake benimki )

Tatlı canavarı olarak hep hayal ederdim, bir tatlı dükkanı olsun, dünyanın en güzel tatlıları orda olsun ama orası bir pastahane gibi değil de daha küçük ve sevimli olsun, içinde otururken kendimi İtalya'da falan hissedeyim . Yani bir tiramusu filan yiyip çıksam bile olur diye düşünürken , çok şey mi diliyorum Allahımm derken , bir gün Moda sokaklarında yürürken Chocca' ya rastladım. ( Açılışından 1 sene sonda keşfetmenin üzüntüsünü tarif edemiyorum, ben ki Moda'nın müdavimi diye geçinirdim ,bana hiç yakışmadı 😀 Neyse )

İspanya'nın meşhur Churros tatlısı, Tiramisu (limonlu tiramisu da var) , Budino , Panna Cotta,Torta al mascorpone (alt resimdeki çikolatalı rüya gibi bir şey 😀 , benim favori tatlım ) gibi bir sürü tatlıyı hem de  orijinal lezzetleriyle bulabileceğim başka bir dükkan daha olduğunu sanmıyorum.

Şiddetle tavsiye olunur





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Chocca , Moda

Bu yazımı tüm tatlı severlere ithaf ediyorum... Beni tanıyan herkes tatlıya olan tutkumu bilir. Hani bi söz var ya yaşamak için değil , ye...