7 Ocak 2017 Cumartesi

Küff ,Yeldeğirmeni

Hakkında son zamanlarda çok iyi şeyler duyduğum Yeldeğirmenini yıllar sonra gidip gördüğümde çok şaşırdım. Resmen burnumuzun dibinde gelişime açık gizli bir köşe varmış da farketmemişiz . Birileri bu potansiyeli iyi ki keşfetmiş. Kadıköy'ün Cihangirini yaratmışlar.  Gidilebilecek o kadar çok mekan var ki. Ben Küff Cafe'de bu sabah kahvaltı ettim. Daha önce kahve içmiştim bu mekanda ama kahvaltı için de gelinesi keyifli bir mekan açıkçası. Ruhu var bir kere. Erkenci olduğum için kahvaltı için saat dokuz gibi gittim, bir iki masa vardı ama saat onbir gibi masa bulmakta zorlanabilirisiniz .

Bugün itibariyle Kadıköy'deki favori mekanım olup, Bahariye şubelerini de denedim. Şiddetle tavsiye olunur, fiyatlarının da makul olduğunu söylemeden geçmeyeyim .

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Chocca , Moda

Bu yazımı tüm tatlı severlere ithaf ediyorum... Beni tanıyan herkes tatlıya olan tutkumu bilir. Hani bi söz var ya yaşamak için değil , ye...